Ukázková reklamní kampaň

  • Zadavatel: Regionální truhlářství z Hradce Králové nabízejí mimo jiné prodej palivového dřeva na zimu
  • Cíl: Upozornit na zahájení podzimní sezóny a prodej dřeva
  • Cílová skupina: převážně muži 25+ v dosahu 50 km od sídla firmy
  • Termín: 2 týdny na přelomu září a října
  • Maximální rozpočet stanovený klientem: 3000

Realizace kampaně

Vzhledem k cílové skupině byly vybrány z portfolia jako odpovídající tyto weby:
Chcizit.cz, Megacars.cz, Pejskar.cz, Policie-cr.cz, RCbazar.cz, Trestni-rizeni.com

V kampani byly použity formáty leaderboard, fullbanner, skyscraper 120x600 a wideskyscraper 160x600, všechny viditelné bez rolování stránky. Na každý web byl nasazen vždy jen jeden reklamní banner. Reklamní bannery si dodal inzerent sám, respektive je měl vytvořené z předchozí kampaně. Náklady na výrobu série těchto bannerů byly cca 1400 Kč bez DPH.

Kampaň bude cílena na regiony Hradec Králové a Pardubice
Intenzita nasazení: 50% (využití poloviny prostoru, tedy průměrně každé druhé načtení).

Výsledek

  • Počet webů, na kterých kampaň poběží: 6
  • Předpokládaný rozsah zobrazení při nasazení 50% a 2 regiony: cca 40.000
  • Spotřeba: 776 kreditů, což může být 620 - 776 Kč bez DPH

Při vytváření modelové kampaně byly použity údaje odpovídající reálnému počtu zobrazení a skutečným ceníkovým cenám v době sestavení. Vzhledem k vývoji cen je pravděpodobné, že se může MÍRNĚ lišit.

Požaduji:
  • levnou a účinnou reklamu
  • reklamní kampaň pod kontrolou
  • flexibilní správu kampaně
Chci:
  • vyšší příjmy z reklamy
  • nástroj pro správu reklamních ploch
  • využívat neprodaný prostor

Přihlásit do systému

*